Uradne ure Krajevni urad Šenčur v času od 1.7. do 31.8.2024
Uradne ure:
Krajevni urad Šenčur
- četrtek: 12.00 - 15.00
Vse storitve v pristojnosti krajevnih uradov lahko opravite v času uradnih ur tudi na sedežu Upravne enote Kranj, Slovenski trg 1, Kranj:
- ponedeljek od 8.00 do 15.00 ure
- torek od 8.00 do 15.00 ure
- sreda od 7.30 do 17.30 ure
- petek od 8.00 do 13.00 ure.
Na krajevnih uradih so na voljo naslednje storitve:
- sprejem vloge za izdajo osebnih dokumentov (osebne izkaznice, potne listine) in sprejem vloge za spremembo prebivališča v potnem listu,
- naznanitev pogrešitve, izgube ali kraje osebne izkaznice in potnega lista,
- sprejem vloge za izdajo vozniških dovoljenj in sicer za slovenske državljane,
- sprejem vloge za izdajo in preklic spletnih kvalificiranih digitalnih potrdil za fizične osebe,
- upravne overitve podpisa, prepisa in kopije dokumentov,
- sestava smrtovnic,
- sprejem vloge za izdajo izpiskov iz matičnega registra in matičnih knjig (o rojstvu, sklenitvi zakonske zveze, smrti, državljanstvu, …),
- sprejem prijave stalnega in začasnega prebivališča ter stalnega oz. začasnega prebivanja v tujini,
- overitve knjige gostov,
- sprejem vloge za namestnika nosilca kmetijskega gospodarstva,
- sprejem vloge za nabavo orožja in izdajo orožne listine,
- sprejem vloge za izdajo dovoljenja za izvedbo javne prireditve,
- sprejem vloge za registracijo društva, spremembe zakonitega zastopnika društva, sedeža društva in temeljnega akta,
- sprejem vloge za izdajo dovoljenja za prostovoljno pobiranje prispevkov,
- podaja predloga za uvedbo postopka ugotavljanja stalnega prebivališča posameznika,
- potrjevanje podpor volivcev,
- priglasitev osebnega dopolnilnega dela in izdaja vrednotnice za opravljanje osebnega dopolnilnega dela.
Poleg navedenega na krajevnih uradih izdajajo tudi zemljiškoknjižne izpiske, potrdila iz zbirk geodetskih podatkov, potrdila o vpisu v register društev ter podatke iz registra stalnega prebivalstva (potrdila o stalnem prebivališču, potrdila o začasnem prebivališču, potrdila o skupnem gospodinjstvu).
OPOMNIK O POTEKU VELJAVNOSTI DOKUMENTOV
Glede ne to, da prihaja čas dopustov in obiskov tujih držav, je potrebno preveriti veljavnost potovalnih dokumentov in pravočasno podati vlogo za izdajo novega dokumenta. Število vlog za izdajo osebne izkaznice in potnega lista je v poletnem času povečano, zato se čas izdelave dokumentov lahko iz trenutnih sedem delovni dni tudi nekoliko podaljša.
Vlogo za osebno izkaznico in potni list lahko vložite na katerikoli upravni enoti ali krajevnem uradu v Republiki Sloveniji. Vročitev dokumentov pa se lahko opravi na sedežu upravne enote ali po pošti s priporočeno pošiljko na domač naslov.
Ker so upravne enote prenehale s prakso pošiljanja vljudnostnih obvestil strankam o skorajšnjem poteku veljavnosti osebnih dokumentov (osebne izkaznice, potnega lista, vozniškega in prometnega dovoljenja) v fizični obliki, vas seznanjamo z možnostjo, ki jo nudi državni spletni portal e-Uprava http://e-uprava.gov.si/e-uprava/na področju samodejnega obveščanja o poteku osebnih dokumentov.
Storitev, ki se imenuje spletni opomnik http://e-uprava.gov.si/e-uprava/opomnik/ omogoča, da na elektronski naslov in/ali mobilno številko uporabnik prejme sporočilo o poteku veljavnosti identifikacijskih dokumentov, lahko tudi za dokumente mladoletnih otrok (osebna izkaznica, potni list, vozniško dovoljenje, prometno dovoljenje, orožni list) lahko pa sami dodajate vaše lastne dokumente, in sicer 1 mesec, 14 dni in 3 dni pred potekom veljavnosti.
Upravna enota Kranj izdaja tudi VREDNOTNICE za osebno dopolnilno delo.
Upravna enota Kranj sprejema tudi VLOGE za upravičenost do tehničnih pripomočkov in prilagoditve vozila
Poleg navedenega lahko na KU prejmete tudi vloge za:
- nabavo orožja in izdajo orožne listine;
- dovoljenje za izvedbo javne prireditve;
- registracijo društva, spremembe zakonitega zastopnika društva, sedeža društva in temeljnega akta;
- predlog za uvedbo postopka ugotavljanja stalnega prebivališča posameznika in
- dovoljenje za prostovoljno pobiranje prispevkov.